Dziś są twoje urodziny!

dzis-sa-twoje-urodziny

Nie wiem jak wy, ale ja mam problem z pamiętaniem dat urodzin. Na szczęście moja siostra stoi zawsze na straży i mi przypomina. Tak jest, jeżeli chodzi o członków rodziny, ale dat urodzin moich uczniów nie zna J. Dlatego postanowiłam zrobić sobie małą „przypominajkę”. W zeszłym roku na godzinie wychowawczej stworzyliśmy babeczki. Każda babeczka miała nazwę miesiąca, więc było ich 12, a uczniowie doklejali do nich świeczki z papieru ze swoimi imionami, pisząc na płomieniu numer dnia, w którym się urodzili. W ten sposób zawsze wiedzieliśmy, kto ma kiedy urodziny i pamiętaliśmy o tej osobie. Niektórzy robili swoim przyjaciołom lub sympatiom prezenty. Niby nic specjalnego, ale się sprawdziło. I to jak! Koleżanki też zrobiły babeczki w swoich klasach i w tym roku powtarzają ten pomysł.

Zróbcie szablon babeczek, a uczniowie resztę pracy wezmą swoje ręce.

dsc_2296

Te babeczki zrobiliśmy w zeszłym roku.

img_3664

Natomiast te, zrobiła Milena ze swoją klasą.

img_3665

Babeczki Magdy i 4b.

3 uwagi do wpisu “Dziś są twoje urodziny!

  1. Pingback: Świętujemy urodziny w klasie

Dodaj komentarz